torsdag 6. oktober 2011

Spennende tider i ukjent farvann...




De siste dagene har vært så utrolig spennende. Jeg har fått spennnende oppdrag, og så har jeg fått mulighet til å vise frem bildene mine på Fredrikstads herligste kafe;  Mormors Cafe i hjertet av Gamlebyen. 


Etter mange runder med å velge ut hvilke bilder jeg vil henge opp, klarte jeg til slutt å bestemme meg og sendt de i trykken. I går kom endelig resultatet og i dag har jeg vært og hengt opp bildene. 

Skikkelig STAS!

Momors Cafe er så full av sjarm og personlighet, og jeg syntes det er et utrolig bra sted å få vist frem bildene mine.
















Anbefaler alle å ta turen innom Mormors Cafe og smake på den nydelige maten. Så kan du jo ta en titt på bildene mine også.

Det er spennende og utfordrende i ukjent farvann, og jeg har hoppet i det uten redningsvest...men jeg ELSKER det!! Har så lyst til å ta MASSE bilder!!!

Anette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar